loading...
زرد
هادی بازدید : 17 پنجشنبه 01 اسفند 1398 نظرات (0)

خرید جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 


قیمت : 39200 تومان


برند : MEVA


خرید پستی جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 


قیمت جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732


 


نقد و بررسی تخصصی

کارتریج جوهرافشان یکی از قسمت‌های مهم پرینترهای لیزری است که دارای جوهری است که در هنگام چاپ بر روی کاغذ قرار می‌گیرد. هر کارتریج جوهرافشان ممکن است دارای یک یا چند مخزن مجزا برای جوهر باشد. برخی از مدل‌ تراشه‌ای را هم در کارتریج تعبیه می‌کنند که با پرینت ارتباط برقرار کرده و اطلاعات کارتریج را به آن ارسال می‌کند.

کارتریج‌های حرارتی

بیشتر پرینترهای جوهرافشان مانند مدل‌های تولیدی توسط Canon، hp و Lexmark (به استثنای EPSON) از افزونه‌ای حرارتی استفاده می‌کنند. درون هر بخش از مخزن جوهر در کارتریج المنت حرارتی همراه با صفحه‌ای کوچک فلزی قرار دارد. در پاسخ به سیگنال دریافتی از پرینتر، جریان کوچکی در این صفحه‌ی کوچک فلزی برقرار شده و آن را گرم می‌کند. جوهری که بر روی این صفحه‌ی فلزی قرار گرفته در نتیجه‌ی این گرم شدن بخار شده و به حباب کوچکی در نازل کارتریج منتقل می‌شود. در نتیجه قطره‌ی بسیار کوچکی از جوهر «Droplet» با فشار از نارل کارتریج خارج شده و بر روی کاغذ قرار می‌گیرد. تمام این پروسه در کسری از ثانیه انجام می‌شود.

فرآیند پرینت به جریان روان جوهر بستگی دارد. در صورت خشک شدن جوهر بر روی هد کارتریج ممکن است جریان جوهر مختل شود. جوهر خشک شده بر روی هد را می‌توان با استفاده از الکل ایزوپروپیل یا آب برطرف نمود. الکل ایزوپروپیل ممکن است به هد پرینت آسیب زده و اتصالات لاستیکی و پلاستیکی در هد را ذوب کند. آلودگی‌های آب معمولی هم ممکن است در هد کارتریج گیر کرده و آن را مسدود کنند. در نتیجه برای پاک کردن هد خشک شده بهتر است از آب مقطر و دستمال نرم استفاده نمود.

جوهر کارتریج همچنین به عنوان خنک‌کننده‌ی المنت‌های گرم‌کننده‌ی صفحه‌ی فلزی در کارتریج عمل می‌کنند. در صورت تخلیه‌ و اتمام جوهر کارتریج اگر سعی بر پرینت داشته باشید، المنت‌های گرم‌کننده در اثر حرارت بیش‌از‌حد می‌سوزند و کارتریج دیگر قابل استفاده نیست.

Piezoelectric

تمامی پرینترهای EPSON در نازل‌های خود به جای المنت‌های گرم‌کننده از کریستال‌های Piezoelectric استفاده می‌کنند. با برقراری جریان، کریستال تغییر شکل یا اندازه داده و فشار کانال جوهر را افزایش می‌دهد و از این طریق قطره‌ای از جوهر از نازل خارج می‌شود. 2 نوع کریستال در این سیستم استفاده می‌شوند: دسته‌ای اول کریستال‌هایی هستند که با وارد شدن جریان طول آن‌ها افزایش می‌یابد و دسته‌ی دوم کریستال‌های bi-morph هستند که با وارد شدت جریان خم می‌شوند. کانال‌های جوهر در هد‌های Piezoelectric را می‌توان طی چندین روش ایجاد کرد. با این حال یکی از مهمترین روش‌ها با اتصال چندین صفحه‌ی فلزی بدست می‌آید که در آن صفحات با دقت بالا طراحی شده‌اند. این محیط خنک برای استفاده‌ از جوهرهایی ناسازگار با حرارت مناسب است. برای مثال تقریبا یک هزارم جوهر Inkjet به دلیل حرارت بیش از حد بخار می‌شود و جوهر بایستی به گونه‌ای طراحی شود تا هد پرینتر را با موارد حاصل از تجزیه‌ی حرارتی خود مسدود نکند. این فناوری در برخی از شرایط حتی قادر است قطرات جوهر کوچک‌تری را در مقایسه با کارتریج‌های جوهرافشان حرارتی تولید کند.

Dye یا Pigment

تولید کنندگان پرینتر عقیده دارند که جوهرهای Dye رنگ‌های زنده‌تر و چاپی نرم‌تر ارائه می‌دهند و در مقابل جوهرهای Pigment چاپی با عمر بالاتر دارند که در آن موارد چاپ شده دیرتر رنگ خود را در مرور زمان از دست می‌دهد. جوهرهای Dye از ذرات رنگی بسیار کوچکی استفاده می‌کنند که در مایع حل شده‌اند. این ذرات در برابر اشعه‌ی ماورای بنفش آسیب‌پذیر بوده و بدین دلیل دچار رنگ رفتگی می‌شوند و بهتر است این جوهر به عمق کاغذ نفوذ کند. اگر می‌خواهید موارد چاپی شما رنگ‌هایی زنده داشته باشند و عمر چاپ خیلی برایتان اهمیت ندارد جوهر Dye بهترین انتخاب برای شماست که قیمت کمتری هم دارد. این جوهر در برخورد با آب حل می‌شود. همان‌گونه که گفته شد جوهر Dye در برابر نور آفتاب مقاومت کمی دارد و دچار رنگ‌پریدگی می‌شود. در نتیجه بنری چاپ کنید و آن را در بیرون از ساختمان در برابر نور خورشید قرار دهید از جوهر Dye استفاده نکنید. جوهر Dye در شرایطی که کاغذ چاپ شده زیر شیشه قرار گیرد (مثلا قاب عکس) و از نور خورشید به دور باشد می‌تواند تا 10 سال رنگ خود را حفظ کند اما در صورت برخورد با نور خورشید عهمر آن می‌تواند تا چند روز کاهش یابد.

جوهرهای Pigment از ذرات رنگی بزرگ‌تری استفاده می‌کنند که در مایع حل نشده و معلق هستند و اشعه‌ی ماورای بنفش آسیب بسیار کمتری به آن‌ها وارد می‌کند و بهتر است که جوهر Pigment بر روی سطح کاغذ نشسته و به عمق آن نفوذ نکند. تولید جوهرهای Pigment هزینه‌ی بالاتری داشته و از این رو گران‌تر هستند. اگر قصد دارید موارد چاپی را پرینت کنید که عمر طولانی داشته باشند جوهر Pigment بهترین گزینه برای شماست. موارد چاپ شده با جوهر Pigment در صورتی که در شرایط مناسب نگهداری شوند و از نور خورشید به دور باشند می‌توانند تا 200 سال رنگ خود را حفظ کنند.

شارژ کارتریج

به دلیل قیمت بالای کارتریج‌های اصلی تولید شده توسط شرکت سازنده، کاربران به دنبال کارتریج‌هایی ارزان‌تر هستند. این کارتریج‌ها شامل موارد فله‌ای، کیت‌های شارژ کارتریج، دستگاه‌های شارژ اتوماتیک کارتریج، کارتریج‌های Remanufactured یا Rebiult، و کارتریج‌های سازگار (مشابه اصلی)  هستند.

کاربران می‌توانند خود اقدام به شارژ کارتریج نموده یا آن را برای شارژ به فروشگاه‌های تخصصی این زمینه ببرند. بنا به گفته‌ی مجله‌ی PC World کارتریج‌های شارژ‌شده در مقایسه با کارتریج‌های نو و اصلی، خطاهای بیشتری داشته، صفحات کمتری چاپ کرده و ایردات چاپی بیشتری مانند خط و خطوط نابه‌جا، نشتی جوهر و موارد مشابه دارا هستند.

به طور کل می‌توان گفت شارژ کارتریج‌های Canon، HP و Lexmark کار خیلی دشواری نیست. با این حال برخی از کارتریج‌های ذکر شده دارای تراشه‌هایی‌ (چیپ‌ست) هستند که قابل RESET کردن نیستند و در نتیجه حتی با شارژ، پرینت کارتریج را خالی شناسایی می‌کند و قابل استفاده نیست. کارتریج‌های EPSON و برخی از مدل‌های brother دارای چیپ‌ست هستند. در کل کارتریج‌های بدون چیپ‌ست راحت‌تر شارژ می‌شوند. با این حال در نظر داشته باشید که شارژ کارتریج حتی اگر آسان باشد امری بسیار حساس است. در بهترین حالت نشتی جوهر کمترین چیزی است که ممکن است اتفاق بیفتد.

شاید آسان‌ترین و کم‌دردسرترین روش استفاده از مخزن باشد. مخزن شامل چندین کارتریج به همراه شنلگ‌هایی است که به تانکر جوهر در بیرون از پرینتر متصل هستند. در این روش به جای شارژ کارتریج، کاربر جوهر لازم را در مخزن این سیستم پر می‌کند. اولین‌ مدل‌های مخزن کارتریج از کارتریج‌های اصلی ساخته شده توسط شرکت‌ تولیدکننده استفاده می‌کردند. این کارتریج‌ها سوراخ شده و شلنگ‌هایی به آن‌ها متصل می‌شدند که از سوی دیگر به تانکر جوهر متصل بودند. امروزه این مخزن‌ها که به صورت عمده در چین تولید می‌شوند، تماما از تجهیزات مشابه استفاده کرده و دارای چیپ‌ست‌های Auto Reset هستند. البته تمامی کارتریج‌ها و پرینترها با این سیستم سازگار نیستند.

از دیگر انواع کارتریج می‌‌توان به کارتریج‌های Remanufactured یا Rebuilt اشاره نمود. در این حالت کارتریجی که تمام می‌شود در کارخانه دوباره شارژ شده و قطعات معیوب آن تعویض می‌گردد. این فناروی در برخی از کشورهای خارجی موجود است و با محیط زیست سازگاری خوبی دارد و در آن از قطعات قابل استفاده بارها استفاده می‌شود.

در آخر می‌رسیم به کارتریج‌های کپی و مشابه اصل که در اصطلاح Compatible خوانده می‌شوند. این کارتریج‌ها قیمت بسیار کمتری نسبت به نمونه‌ی اصلی تولید شده و در برخی از موارد توان چاپ بیشتری هم دارند. شرکت‌های متفرقه‌ی بسیاری در این زمینه فعال هستند.

به جز کارتریج‌های اصلی موارد دیگر اگرچه قیمت کمتری دارند اما ممکن است به دلایل مختلف کیفیت چاپ خوبی نداشته و روند چاپ با خطا روبرو شود. همچنین عملیاتی مانند شارژ مجدد و نصب مخزن برای هر فردی مقدور نیست  و این موارد با هر پرینتر و کارتریجی سازگار نیست. در صورت نصب و راه‌اندازی غلط و استفاده از این تجهیزات می‌تواند به دستگاه پرینتر شما آسیب وارد نماید.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


محصولی که در این قسمت مشاهده می‌کنید جوهر مصرفی مورداستفاده در پرینترهای جوهرافشان است که در زنگ آبی برای استفاده در پرینترهای شرکت اپسون طراحی‌شده است. گاهی اوقات جوهر اصلی که از سوی شرکت سازنده تولید می‌شود قیمت بالایی داشته و برای کاربر مقرون‌به‌صرفه نیست. ازاین‌رو شرکت‌های مختلف اقدام به تولید جوهرهای سازگار برای پرینترهای معروف و پرفروش می‌کنند. محصول فوق هم توسط شرکت میوا تولیدشده و می‌تواند به‌صورت متوسط در قطع 10 × 15 حدود 1800 برگ را به چاپ برساند. البته میزان فوق به‌صورت تقریبی بیان‌شده و محتوای چاپی و وضوح درخواستی در میزان فوق تأثیر مستقیم دارد. این بسته حاوی 100 میلی‌لیتر جوهر رنگ آبی است که می‌توانید از آن در پرینتر جوهرافشان شرکت اپسون مدل L800 استفاده کنید و با آن عکس‌های زیبا و جذاب چاپ کنید. البته فراموش نکنید که رنگ آبی یکی از رنگ‌های اصلی بوده و بایستی رنگ‌های دیگر را هم تهیه کنید.


 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 
















مشخصات، قیمت و خرید جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 | دیجی‌کالا











رتبه: ۳٫۴ - ‏۵ مرورخرید اینترنتی جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 و قیمت انواع کارتریج و جوهر مخزن میوا از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کارتریج و جوهر مخزن میوا با بهترین ...















































مشاهده همه








(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0

تصاویر بیشتر برای جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732گزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام









مشخصات ، قیمت و خرید جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732









جدیدترین مدل های لوازم جانبی ماشین های اداری با بهترین قیمت , خرید اینترنتی جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 ,






مشخصات، قیمت و خرید جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 | جوهر ...









جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732. کارتریج «T6732» ساخت شرکت Meva برای استفاده پرینترهای L800 برند «Epson» طراحی‌شده است. این کارتریج جوهرافشان با ...






قیمت و خرید جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 - دینگولند











رتبه: ۳٫۴ - ‏۵ مرورخرید اینترنتی جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 و قیمت انواع کارتریج و جوهر مخزن میوا از فروشگاه آنلاین دینگولند. جدیدترین مدل‌های کارتریج و جوهر مخزن میوا با بهترین ...





جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 - فروشگاه اینترنتی غفوریان








جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 Meva T6735 Light Cyan Ink For L800 نوع کارتریج : جوهرافشانرنگ : آبیدستگاههای سازگار : Epson L800 Photo Printer / جوهر توصیه ...






لیست قیمت جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 | ترب









خرید جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 ، خرید Meva T6732 Cyan Ink For L800 ، لیست قیمت جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 ، لیست قیمت Meva T6732 Cyan Ink For L800 ...






لیست قیمت جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 | ترب









خرید جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 ، لیست قیمت جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 ، ارزانترین قیمت جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 ، تخفیف های جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 ...






Meva T6732 Cyan Ink For L800 فروشندگان و قیمت کارتریج










‎ریال ۳۹۲٬۰۰۰ تا ‎ریال ۵۵۰٬۰۰۰
39,200 تومان. جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 Meva T6732 Cyan Ink For L800 گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا. دیجی کالا · 2.6 تهران-تهران · خرید اینترنتی.





جوهر قرمز مخزن میوا مدل T6733 - فروشگاه









۶ روز پیش - جوهر قرمز مخزن میوا مدل T6733. 55,000تومان 0تومان. جوهر قرمز کمرنگ مخزن میوا مدل T6736. 55,000تومان 0تومان. جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732.






مشخصات، قیمت و خرید جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 | تاپارام









محصولی که در این قسمت مشاهده می‌کنید جوهر مصرفی مورداستفاده در پرینترهای جوهرافشان است که در زنگ آبی برای استفاده در پرینترهای شرکت اپسون طراحی‌شده است.






جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 | فروشگاه اینترنتی آی تی کالا









۶ اسفند ۱۳۹۷ - جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 ... کارتریج قرمز اپسون مدل T6643 ... این بسته حاوی 100 میلی‌لیتر جوهر رنگ آبی است که می‌توانید از آن در پرینتر ...






meva - کانن پرشیا









جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732. 55,000تومان 0تومان. جوهر مشکی مخزن میوا مدل T6731. 55,000تومان ... کارتریج جوهر افشان میوا T0821 برای مدل T50 و R290. 55,000تومان ...






مشخصات - قیمت و خرید جوهر میوا T6732 آبی









از این رو شرکت اپسون، مخزن جوهر را جایگزین این نوع کارتریج ها کرده است و شما می ... جوهر میوا T6732 برای تولید رنگ آبی در پرینتر های شرکت اپسون در مدل های ...






خرید اینترنتی جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 kala.ir











رتبه: ۴ - ‏۲ مرورخرید اینترنتی جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 kala.irمرجع عظیمی از معتبرترین برندها ضمانت کالا - بهترین قیمت را با ما تجربه کنید.





جوهر آبی میوا اپسون Epson meva T6732









جوهر آبی میوا اپسون Epson meva T6732 L800 ,L1800,L850,L810,L805. ... جوهرT6732برای چاپگرهای مدل اپسون طراحی و تولید شده است. این جوهر ... حجم مخزن, 100 ml ...






پک کامل جوهر مخزن میوا مدل T6731 تا T6736 - کاراکو - فروشگاه








فروشگاه اینترنتی ایران کاراکو این پک جوهر شامل مدل‌های «T6731»، «T6732» «T6733»، «T6734»، «T6735» و «T6736» به رنگ های مشکی، آبی، قرمز، زرد، آبی روشن و ...






Meva T6732 Cyan Ink For L800 - جوهر آبي مخزن ميوا مدل T6732









مشخصات کلي. کارکرد, براي قطع 10x15 سانتي متر 1800 برگ. دستگاه هاي سازگار, Epson L800 Photo Printer. ساير مشخصات, رنگ آبي ( 1رنگ از شش رنگ مخزن ...






جوهر آبی میوا اپسون Epson meva T6732 L800 L1800 L850 ...









جوهر آبی میوا اپسون Epson meva T6732 L800 L1800 L850 L810 L805. ... سبد خرید و ثبت سفارش · دیجی کارتریج |خرید و فروش کارتریج|هدپلاتر|رول حرارتی|مخزن جوهر| ... جوهرمیوا اپسون رنگ آبی مدل T6732 توسط برند مادیران تولید و عرضه می گردد.






جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 - ادسرچ









مشاهده مشخصات و خرید آنلاین جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 و محصولات متنوع در حوزه کارتریج و جوهر مخزن از معتبرترین فروشگاههای اینترنتی.






جوهر آبی کارتریج میوا مدل T6732 قیمت کارتریج و جوهر مخزن ...









خرید جوهر آبی کارتریج میوا مدل T6732 بهترین قیمت انواع کارتریج و جوهر مخزن قیمت جوهر آبی کارتریج میوا مدل T6732 فروشگاه اینترنتی شاپ روز مشهد ارزان تر از ...






کارتریج و جوهر مخزن سازنده : Meva - میوا - بازاریاب








جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732. Meva T6732 Cyan Ink For L800. فروشنده‌ای یافت نشد. جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732. شرکت سازنده : Meva - میوا ...






جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 Meva T6732 Cyan Ink For L800 ...









مشخصات کلیکارکرد برای قطع 10x15 سانتی متر 1800 برگ دستگاه های سازگار Epson L800 Photo Printer سایر مشخصات رنگ آبی ( 1رنگ از شش رنگ مخزن اصلی) ...






پک کامل جوهر مخزن میوا مدل T6731 تا T6736 - آنالیز مارکت











رتبه: ۰ - ‏۳۳۲ مروراین پک جوهر شامل مدل‌های «T6731»، «T6732» «T6733»، «T6734»، «T6735» و «T6736» به رنگ های مشکی، آبی، قرمز، زرد، آبی روشن و قرمز روشن، ساخت شرکت «میوا» ...





قیمت جوهر میوا اپسون - پارس تبلیغ









قیمت جوهر میوا اپسون خرید جوهر meva جوهر میوا l805 قیمت جوهر اپسون l805 جوهر اپسون t6641 بهترین جوهر اپسون نمایندگی کارتریج میوا پک جوهر میوا کارتریج ...






جوهر آبی میوا T6732 – فروشگاه رز مارکت









جوهر آبی میوا T6732. 0 بررسی ... دسته‌بندی: جوهر برچسب ها: آبی, جوهر, کارتریج, میوا ... 100سی سی میوا. برای مخزن پرینترهای اپسون : L800 ,L1800,L850,L810,L805 ...






جوهر مخزن میوا T6642 برای اپسون l100 و l200 - T6642 Meva ...









جوهر ابی 100 سی سی میوا مادیران برای مخزن پرینترهای اپسون:L110,L100,1300,L300,L130,L200,L210.






پک کامل جوهر مخزن میوا مدل T6731 تا T6736 - بروزکالا









دستگاه های سازگار: اپسون L800/ L805/ L810/ L850/ L1800. سایر مشخصات. مدل ها: T6731، T6732 T6733، T6734 ، T6735 و T6736. رنگ / رنگها. مشکی، آبی، قرمز، زرد، ...






مطالب اینترنتی - مطالب نویسنده









۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - هر کارتریج جوهرافشان ممکن است دارای یک یا چند مخزن مجزا برای جوهر باشد. ... لینک منبع و پست :✳️ فروش ویژه جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 ( با ...






کارتریج و جوهر مخزن – فروشگاه اینترنتی آی لایف









جوهر صورتي روشن مخزن ميوا مدل T6736 · 0 · مقایسه. ویژگی ها. ۰ تومان ... جوهر آبي مخزن ميوا مدل T6732 · 0 · مقایسه. ویژگی ها ... جوهر آبي مخزن اپسون مدل T6732 · 0 · مقایسه.






خرید پک کامل جوهر مخزن میوا مدل T6731 تا T6736 ( با قیمت ...








۳۱ تیر ۱۳۹۸ - این پک جوهر شامل مدل‌های «T6731»، «T6732» «T6733»، «T6734»، «T6735» و «T6736» به رنگ های مشکی، آبی، قرمز، زرد، آبی روشن و قرمز روشن، ...






لیست قیمت لوازم جانبی و مصرفی اداری - بولتن نیوز









۱۰ آبان ۱۳۹۶ - جوهر آبی روشن مخزن Epson مدل T6735 ۱۱۸,۰۰۰ ۵ Canon Cl-511 ... کارتریج پرینتر اچ پی 564 آبی ۵۵,۱۰۰ ... جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 ۱۰,۴۵۰






مشخصات فنی مخزن برای کارخانه های تولید برنج - منزل









خرید اینترنتی جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 و قیمت انواع کارتریج و جوهر مخزن میوا از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کارتریج و جوهر مخزن میوا با بهترین ...






جوهر آبی میوا T6732 صد میلیمتر| کارتریج کالا









جوهر Meva اپسون ، جوهر Epson ، قیمت جوهر پرینتر,قیمت جوهر میوا , جوهرهای Epson ,قیمت جوهرمیوا Meva , جوهر ارزان برای مخزن پرینترهای اپسون : L800 ,L1800,L850 ...






مقایسه قیمت و مدل های برند میوا - کالایاب








۰. جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 · ۲۷,۰۰۰ تومان. ۰. بارکد خوان میوا مدل MBS-3615 ... ۰. جوهر آبی روشن مخزن میوا مدل T6735 · ۳۹,۰۰۰ تومان. ۰. تین کلاینت میوا مدل GS-2550.






مشخصات و قیمت روز خرید و فروش جوهر آبی مخزن میوا مدل ...









کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 - Meva T6732 Cyan Ink For L800 ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر ...






مخزن کریستال آبی - دستگاه سنگ شکن در کارخانه سیمان









خرید اینترنتی مخزن دستگاه آب سرد کن کنت مدل کریستال و قیمت انواع تصفیه کننده آب کنت از ... مشخصات، قیمت و خرید جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 | دیجی‌کالا.






دسته‌بندی نشده – الصفحة 6 – فروشگاه اینترنتی









کاغذ پشت چسب دار لیزری مات میرا مدل LLP135GM-A450 سایز A4 بسته 50عددی ... جوهر آبی مخزن میوا مدل T6732 قیمت محصول : 27000 تومان برند : MEVA برای خرید و ...






پرینتر جوهرافشان اپسون L805w به همراه جوهر میوا - توسکام









خرید اینترنتی پرينتر جوهرافشان اپسون L805w و قیمت انواع پرینتر اپسون از فروشگاه آنلاین توسکام. جدیدترین مدل‌های پرینتر اپسون با بهترین قیمت در ...






Epson Printer L805 Inkjet Photo Printer-مشخصات ... - مادیران









چاپگر جوهر افشان L805 اپسون با وضوح 1440×5760 dpi ،دارای 6 مخزن جوهر جداگانه (هر رنگ ... Meva MA T6732 Cyan · 4.6667 · بطری جوهر میوا برای پرینتر های تانكدار 6 رنگ اپسون. رنگ آبی. ویژه چاپگر های Epson L800/ L805/ L810/ L850/ L1800.






فروش ویژه پک کامل جوهر مخزن میوا مدل T6731 تا T6736 ( با ...









این پک جوهر شامل مدل‌های T6731»، T6732» T6733»، T6734»، T6735» و T6736» به رنگ های مشکی، آبی، قرمز، زرد، آبی روشن و قرمز روشن، ساخت شرکت میوا» (Meva) ...






بایگانی‌ها جوهر مادیران Meva | فروشگاه الوکارتریج









جوهر 100ml میوا T6641 مشکی اپسون meva 100ml ink T6641 black Epson. ۴۷,۰۰۰ تومان ... جوهر 100ml میوا T6732 آبی اپسون meva 100ml ink T6732 cyan Epson.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو