loading...
زرد
هادی بازدید : 32 چهارشنبه 23 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo 


قیمت : 1230000 تومان


برند : Gigaset


خرید پستی تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo 


قیمت تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo


 


نقد و بررسی تخصصی

امروزه کاربران از وسایل ارتباطی بسیاری استفاده می‌کنند که هر یک از آن‌ها دارای تکنولوژی متفاوتی بوده که می‌توان به تلفن اشاره داشت. تلفن‌ها امروزه در زندگی روزمره انسان‌ها نقش بسزایی دارند که در این زمینه شرکت‌های بزرگی با یکدیگر در حال رقابت هستند که در این عرصه می‌توان به گیگاست اشاره داشت که بسیار قوی ظاهر شده است. گیگاست دستگاهی را به بازار رقابت عرضه داشته که طرفداران زیادی پیدا کرده است و آن را C530A Duo نامیده است. با دی جی کالا برای نقد این محصول همراه باشید.

مشخصات فنی و کیفیت ساخت

تلفن بی سیم گیگاست C530A Duo دارای ابعاد و وزن بسیار متناسبی بوده به طوری که ابعاد این محصول 151x26x49 میلی متر است که برای یک تلفن بسیار عالی است. از برترین امکانات قوی و پر کاربرد این محصول دو گوشی بودن آن است که هر دو دارای امکانات یکسانی هستند. این محصول پر کار قابلیت اتصال به دیوار را هم داراست که در بعضی از مکان‌ها برای نصب موثر است. تعداد خطوط متصل به تلفن‌ها در مدل‌های مختلف متفاوت بوده که در این دستگاه یک خطیست که برای این دستگاه مناسب است. همانند بقیه دستگاه‌ها این محصول هم دارای معایب و مزایای متفاوتی است که اگر بخواهیم به یک سری از معایب این محصول اشاره کنیم می‌توانیم به قابلیت نداشتن کنفرانس، ارسال و دریافت پیامک و نور پس زمینه در C530A Duo اشاره داشت که این معایب باعث نمی‌شود که از اعتبار این تلفن کاسته شود. از مزیت‌های بسیار عالی این محصول اگر بخواهیم بگوییم می‌توانیم به وجود بلندگوی دیجیتالی در آن اشاره کنیم که برترین تکنولوژی در حال حاضر برای تلفن‌ها می‌باشد که صدا را با بهترین کیفیت ممکن پخش می‌کند.

یکی از امکاناتی که بسیاری از کاربران به آن احتیاج دارند وجود منشی تلفنی بوده که در این دستگاه به وضوح رویت می‌شود. همچنین این محصول قابلیت ضبط مکالمه را تا 30 دقیقه داراست که در نوع خودش مناسب است که با کلید های قرار گرفته شده بر روی پایه اصلی و نمایشگر آن می‌توان متوجه این مورد شد. این محصول دارای یک حافظه جانبی بوده که این امر باعث شده که C530A Duo قابلیت ذخیره 200 شماره مخاطب را دارا باشد همچنین نشان دهنده شماره تماس گیرنده و دسترسی سریع به شماره‌ها از دیگر قابلیت‌های این محصول پر قدرت است. شارژ دهی این تلفن بی سیم در حالت کارکرد 14 و در حالت آماده به کار برابر 320 ساعت است که امری بسیار موثر در این دستگاه است.

جمع‌بندی

دستگاه تلفن بی سیم گیگاست مدل C530A Duo از سری تلفن‌های بسیار قوی و مناسب در این عرصه بوده که امکانات بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد و از سری تلفن‌های پر طرفدار است که برای مصارف خانگی و اداری بسیار توصیه می‌شود.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


امروزه وسایل ارتباطی تأثیر بسیار زیادی در کارایی مردم داشته و کمپانی‌های بزرگی با یکدیگر در حال رقابت هستند. یکی از ‏این ‏وسایل که در امور روزمره مردم می‌تواند بسیار موثرباشد؛ تلفن است. تلفن امروزه در همه جا و در هر محلی یافت می‌شود‎ که ‎با ‏پیشرفت ‏فناوری امکانات تلفن‌ها هم بسیار زیاد شده و روز به روز بهتر می‌شوند. یکی از این کمپانی‌ها «گیگاست» است که تلفن « C530A Duo » را به بازار عرضه کرده است. ابعاد این تلفن 49 × 26 × 151 میلی‌متراست و قابلیت نصب شدن روی دیوار را ندارد. این محصول نمایشگری شش‌خطی و دفترچه تلفن دارد که می‌تواند شماره‌ی 200 مخاطب را در خود جای دهد. C530A Duo   دارای Caller ID، اسپیکر و منشی تلفنی  است. منشی تلفنی تا 30 دقیقه حافظه دارد. دو عدد گوشی بی‌سیم با فرکانس 1,9 گیگاهرتز با برد 50 متر داخلی و 300 متر خارجی دارد و منبع تغذیه ‌آن‌ها دو باتری نیم‌قلمی است که قادرند تا 14 ساعت مکالمه  و 320 ساعت در حالت آماده به‌کار شارژ این گوشی‌های بی‌سیم را تامین کنند. با این محصول گیگاست می‌توانید 20 تماس گرفته شده و 20 تماس از دست رفته خود را مشاهده کنید؛ هم‌چنینC530A Duo  دارای منوی 32 زبان مختلف است. این تلفن گیگاست می‌تواند زنگ هشدار را تنظیم کند و تاریخ تعیین شده را به شما هشدار دهد. 


 



تصاویر بیشتر


 



تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo




 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 



















مشخصات، قیمت و خرید تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A ...









رتبه: ۴٫۱ - ‏۲۶ مرورخرید اینترنتی تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo و قیمت انواع تلفن گیگاست از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های تلفن گیگاست با بهترین قیمت ...







Gigaset C530A Duo فروشندگان و قیمت تلفن بی سیم - ایمالز








‎ریال ۸٬۳۱۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۱۲٬۳۰۰٬۰۰۰
Gigaset C530A Duo تلفن گیگاست C530A Duo ... تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo Gigaset C530 A Duo گارانتی ۱۸ ماهه نگین تک پرشیا مشکی.







لیست قیمت تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo | ترب







خرید تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo ، لیست قیمت تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo ، ارزانترین قیمت تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo ...








تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo | کافه تل







۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - امروزه کاربران از وسایل ارتباطی بسیاری استفاده می‌کنند که هر یک از آن‌ها دارای تکنولوژی متفاوتی بوده که می‌توان به تلفن اشاره داشت. تلفن‌ها امروزه ...








گوشی تلفن بی سیم گیگاست مدل C530A Duo







خرید گوشی دو بیسیم منشی دار گیگاست مدل Gigaset C530A Duo ساخت آلمان در فروشگاه اینترنتی دیجی کال تل.








تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo | شماره کالا : ...









رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورGigaset C530 A Duo | خرید اینترنتی با مناسبترین قیمت و ضمانت بازگشت کامل وجه.







مشخصات ، قیمت و خرید تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo






جدیدترین مدل های تلفن با بهترین قیمت , خرید اینترنتی تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo ,








مشخصات، قیمت و خرید تلفن بي سيم گيگاست مدل C530 A ...







لیست قیمت تلفن بي سيم گيگاست مدل C530 A Duo با بهترین قیمت در موتور جستجوی فانوس 724 خرید اینترنتی تلفن بي سيم گيگاست مدل C530 A Duo.








گوشی تلفن بی سیم گیگاست Gigaset Cordless Telephone ...







مدل C530A Duo با گارانتی نگین تک پرشیا (. گوشی تلفن بی سیم ... گوشی تلفن بی سیم گیگاست نقره ای نوک مدادی مدل E560A با گارانتی نگین تک پرشیا.
وارد نشده: C530








تلفن بیسیم زیمنس C530 AM Duo | فروشگاه پارس گستر ...







تلفن بیسیم گیگاست مدل C530AM Duo / پشتیبانی از زبان فارسی / دارای دو گوشی بیسیم / فروشگاه پارس گستر نمایندگی فروش محصولات پاناسونیک و ...








دستگاه تلفن بی سیم گیگاست مدل Gigaset C530A - تهران کالا







دستگاه تلفن بی سیم گیگاست مدل Gigaset C530A دارای گوشی با صفحه نمایش بزرگ و پایه با قابلیت مکان یابی و دارای منشی تلفنی و بلندگوی خارجی می باشد.








تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo | خرید اینترنتی آلما







۷ روز پیش - خرید تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo. قیمت : 1230000 تومان. برند : Gigaset. خرید پستی تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo.








تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo - فروشگاه ...







تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo. Gigaset C530 A Duo. تاکنون کسی به این کالا امتیاز نداده است. ذخیره کالا. مقایسه کالا · ارسال به دوستان. وضعیت. قیمت.








تلفن بیسیم های گیگاست (زیمنس)|فروشگاه تجهیزات شبکه ...







تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 AM Duo. تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 AM Duo. ریال. مشاهده سریع. Gigaset A220 AM ...








خرید اینترنتی تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo ...









رتبه: ۴٫۳ - ‏۲۴ مرورخرید اینترنتی تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo kala.irمرجع عظیمی از معتبرترین برندها ضمانت کالا - بهترین قیمت را با ما تجربه کنید.







تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo Gigaset C530 A ...







تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo Gigaset C530 A Duoامروزه وسایل ارتباطی تأثیر بسیار زیادی در کارایی مردم داشته و کمپانی های بزرگی با یکدیگر در حال ...








قیمت تلفن بی سیم گیگاست مدل C530A - فروشگاه ...







Gigaset C530 A Duo. امروزه کاربران از وسایل ارتباطی بسیاری استفاده می‌کنند که هر یک از آن‌ها دارای تکنولوژی متفاوتی می‌باشد که می‌توان به تلفن اشاره داشت.








تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo – فروشگاه ...






تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo – فروشگاه اینترنتی برنزی.








قیمت خرید و فروش دستگاه تلفن بی سیم/بیسیم گیگاست ...







قیمت روز فروشندگان دستگاه تلفن بی سیم/بیسیم گیگاست-Gigaset C530 Duo برای مقایسه قیمت و خرید با کمترین و ارزان ترین قیمت.








قیمت و خرید تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A - تاپارام







تاپارام - - تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A. ... تلفن بی سیم دو گوشی آلکاتل مدل Sigma 110 duo. مشاهده مشخصات. تلفن بی سیم لمسی گیگاست SL910A.








تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A - Digikala









رتبه: ۴٫۱ - ‏۱۵ مرورخرید اینترنتی تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A و قیمت انواع تلفن گیگاست از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های تلفن گیگاست با بهترین قیمت در ...







تلفن بي سيم گيگاست مدل C530 A Duo نظرات - offdoon







نقد و بررسی تلفن بي سيم گيگاست مدل C530 A Duo. امروزه وسایل ارتباطی تأثیر بسیار زیادی در کارایی مردم داشته و کمپانی‌های بزرگی با یکدیگر در حال رقابت ...








تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo - شیپور






تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo. ۱ هفته پیش، تهران، الهیه. 900,000 تومان. نو وآکبند از جعبه خارج نشده. 0912XXX2571 (نمایش کامل). پسندیدم. اشتراک.








لیست قیمت خرید فروش تلفن گیگاست Gigaset - فروشگاه ...







8,830,000 Rial 8,900,000 Rial. موجود. خرید محصول جزییات محصول. Gigaset AS200 DUO Wireless Phone تلفن بی سیم گیگاست. 5,630,000 Rial 5,700,000 Rial ...








پارسیان الکتریک لاله زار :: لیست قیمت مدل







گوشی تلفن بی سیم گیگاست مدل C430 A Duo دارای یکسال گارانتی معتبر می باشد. ... ۷, K0901501007, تلفن بی سیم مدل C530 A گیگاست, عدد, تماس بگیری.








قیمت خرید فروش انواع تلفن های بی سیم خانگی گیگاست ...







... C430 A Duo. 420,000 تومان. تصویر تلفن بي سيم منشي دار گيگاست مدل A220A Duo ... تلفن بي سيم گيگاست مدل C530 A. 320,000 تومان. تصویر تلفن بي ...








قیمت خرید تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo | کالایاب






بهترین قیمت تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo,خرید اینترنتی تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo,جدیدترین و آخرین مدل های تلفن بی سیم گیگاست ...








قیمت و خرید تلفن بی سیم گیگاست مدل C430 A Duo - ...









رتبه: ۴٫۲ - ‏۶ مرورخرید اینترنتی تلفن بی سیم گیگاست مدل C430 A Duo و قیمت انواع تلفن گیگاست از فروشگاه آنلاین دینگولند. جدیدترین مدل‌های تلفن گیگاست با بهترین قیمت ...







بهترین قیمت تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo ...






قیمت مناسب تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo Gigaset C530 A Duo و خرید از بهترین فروشگاه اینترنتی ایران.








گوشي تلفن بي سيم گيگاست مشکي. مدل C530A Duo با ...







گوشي تلفن بي سيم گيگاست مشکي. مدل C530A Duo با گارانتي نگين تک پرشيا (گوشي تلفن). ۱,۱۱۳,۰۰۰-تومان. صفحه نمایش رنگی TFT با کیفیت 1.8 اینچ - 2 ...








تلفن | بيسيم | گيگاست | زيمنس - فروشگاه تلفن اسکویی







تلفن بيسيم گيگاست. ... شماره گیری مجدد تا 10 تماس آخر; دارای سه گوشی در مدل (A420A Trio); و دارای دو گوشی در مدل (A420A DUO) ... تلفن گیگاست مدل :C530.








قیمت تلفن بی سیم گیگاست C530 A - آی تی قیمت







خرید تلفن بی سیم گیگاست C530 A قیمت Gigaset C530 A Wireless Phone خرید اینترنتی تلفن بی سیم C530 A ... این مدل قابلیت نصب شدن روی دیوار را دارد.








فروش ویژه تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A بهترین قیمت ...







۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - تلفن بی سیم گیگاست مدل C530Aامروزه کاربران از وسایل ارتباطی بسیاری استفاده می کنند که هر یک از آنها دارای تکنولوژی متفاوتی بوده که می ...








گوشی تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo قیمت تلفن ...







خرید گوشی تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo بهترین قیمت انواع تلفن قیمت گوشی تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo فروشگاه اینترنتی شاپ روز ...








تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo – اینمال






تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo. نمایش یک نتیجه. مرتب سازی بر اساس محبوبیت, مرتب سازی بر اساس میانگین رتبه, مرتب سازی بر اساس جدیدترین, مرتب ...








لیست قیمت گوشی تلفن گیگاست - اسک







Gigaset C530 A Wireless Phone. 880,000تومان. 13 ساعت پیش. 17. تلفن بیسیم گیگاست دو گوشی مدل C530 A Duo. Gigaset C530 A Duo Wireless Phone ...








تلفن بی سیم گیگاست مدل SL910 - آموزش و ابزارهای وبلاگ ...







گوشی تلفن بی سیم لمسی گیگاست مدل SL910A | Gigaset SL910A Wireless Phone تلفن و فکس همه ... Quick View. تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 AM Duo .








تلفن بی سیم گیگاست مدل E560 Gigaset E560 Wireless ...








رتبه: ۴٫۸ - ‏۱۵۸ مرورتلفن بی سیم گیگاست مدل E560. Gigaset E560 Wireless Phone. برند: گیگاست. دسته بندی: تلفن. کد محصول : فروش توسط ... تعداد گوشي هاي بي سيم: یک عدد. منبع برق: 230 ولت کابلی ... تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo. 952،000تومان.







Behinmart. تلفن







... کوچک /; تلفن. View as Grid List · Picture of تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo ... Add to wishlist. Picture of تلفن بي سيم پاناسونيک مدل KX-TG3611BX ...








تلفن بيسيم گيگاست Gigaset - نوین تبلیغ







.تلفنهاي بي سيم گيگاست محصول شرکت زيمنس آلمان با کيفيتهاي بسيار عالي . ... Gigaset C530 A Duo Gigaset ... بعضي از مدلهاي موجود ، تلفن بيسيم يونيدن .








C530A - گیگاست







امروزه کاربران از وسايل ارتباطي بسياري استفاده مي کنند که هر يک از آنها داراي تکنولوژي متفاوتي مي باشد که مي توان به تلفن اشاره داشت. تلفن ها امروزه در زندگي ...








فروشگاه پسی سی کده. قیمت خرید فروش انواع تلفن های بی ...







... C430 A Duo. 420,000 تومان. تصویر تلفن بي سيم منشي دار گيگاست مدل A220A Duo ... تلفن بي سيم گيگاست مدل C530 A. 320,000 تومان. تصویر تلفن بي ...








می توانید 2 gigaset c300 ترکیب







گوشی تلفن بی سیم گیگاست مدل C300 ... Gigaset AS405 A Gigaset E560 A Gigaset C300 Gigaset C530 A Gigaset C530 A Duo , تمامی خدمات این سایت حسب مورد ...








تلفن، بی سیم و سانترال - صفحه 18 از 21 - فروشگاه رابوکالا







تلفن بی سیم گیگاست مدل A120 Gigaset A120 Cordless Phone. تومان555,000 ... تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duo Gigaset C530 A Duo. تومان884,000 ...








فروش ویژه تلفن بی سیم گیگاست مدل C620 A Duo ( با ...






خرید اینترنتی تلفن بی سیم گیگاست مدل C620 A Duo با مناسبترین قیمت. برند : Gigaset. برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید. تلفن بی سیم گیگاست مدل ...








مشخصات و قیمت روز خرید و فروش تلفن بی سیم گیگاست مدل ...







کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A - Gigaset C530 A Wireless Phone ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا ...








تلفن بیسیم گیگاست Gigaset - istgah.com - تلفن بیسیم ...







مرکز فروش انواع تلفن بی سیم گیگاست (زیمنس) آلمان و تلفن رومیزی گیگاست (زیمنس) آلمان نمایندگی ... Gigaset C530 A Duo ... کابل پروگرام بیسیم مدل PC49.











تصاویر بیشتر برای تلفن بی سیم گیگاست مدل C530 A Duoگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











تلفن بیسیم گیگاست Gigaset - آگهی رایگان پانیکاد







فروشگاه تلکام حیدری مرکز فروش انواع تلفن بی سیم گیگاست (زیمنس) آلمان و تلفن رومیزی گیگاست (زیمنس) آلمان - تلفن: ... Gigaset C530 A Duo Gigaset ... آنتن بیسیم دستی هایترا مدل AN0167H07 برای بیسیم های دستی هایترا طراحی شده است.








تلفن بیسیم گیگاست Gigaset-درج آگهی رایگان






۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - فروشگاه تلکام حیدری مرکز فروش انواع تلفن بی سیم گیگاست ... نمایندگی تلفن های گیگاست (زیمنس) از شرکت NTP ... Gigaset C530 A Duo








قیمت گوشی تلفن بیسیم گيگاست C530A Duo - آی تی بازار









رتبه: ۵ - ‏۱ رأی - ‏‎ریال ۱۰٬۹۶۰٬۰۰۰ - ‏موجود در انبارگوشی تلفن بیسیم گيگاست Gigaset Telephone C530A Duo خرید گوشی تلفن بی سيم فروش تلفن بی سیم مدل C530A Duo لیست قیمت تلفن منشی دار بیسیم ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو