loading...
زرد
هادی بازدید : 26 سه شنبه 22 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 


قیمت : 1014200 تومان


برند : Panasonic


خرید پستی تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 


قیمت تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340


 


نقد و بررسی تخصصی

محصولی که در این قسمت مشاهده می‌کنید از مدل‌های همه‌فن‌حریف شرکت پاناسونیک است. تلفن بی‌سیم KX-TGF340 می‌تواند چه ازنظر ظاهری و چه ازنظر عملکرد، رقیبانش را زیر سایه‌اش فروببرد. این دستگاه از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و در رنگ مشکی، به‌صورت مات و براق عرضه می‌شود. این محصول به قابلیت‌هایی از قبیل منشی تلفنی، Room Monitoring، کاهش نویز، سازگاری با سمعک، مسدود کردن شماره و ... مجهز شده است تا کاربری بی‌نقصی فراهم کند. این تلفن دارای دفترچه تلفن باقابلیت ذخیره‌ی 100 شماره است. با قطعی برق، این تلفن دچار مشکل نمی‌شود و در حقیقت گوشی بی‌سیم، وظیفه‌ی تامین مصرف انرژی آن را بر عهده می‌گیرد. در ادامه‌ی این معرفی با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت

 

 

تلفن بی‌سیم KX-TGF340 عناصر طراحی دیگر گوشی‌های تلفن پاناسونیک را به ارث برده است. ازنظر طراحی، پایه و تلفن در این مدل به دو قسمت تقسیم می‌شود؛ بخشی از تلفن و پایه بدنه‌ای براق و بخش دیگر، حالت مات دارد. زیرکی پاناسونیک را می‌توان در چنین جزئیات کوچک طراحی دید، چراکه علاوه بر زیبایی، کاربرد دیگری نیز داشته است؛ شرکت پاناسونیک بخش‌هایی از گوشی را که همیشه در معرض لک و اثرانگشت قرار دارد را به رنگ مات طراحی کرده است تا نیازی به نظافت دائمی دستگاه نباشد. گوشی‌ بی‌سیم KX-TGF340 ابعادی در حدود 39 × 73 × 72 میلی‌متر دارد و به لطف طراحی ارگونومیک، به‌خوبی در دست قرار می‌گیرد.  وزن گوشی‌ بی‌سیم، با باتری به 140 گرم می‌رسد و در استفاده‌های طولانی‌مدت کاربر را دچار خستگی نمی‌کند..

کلیدهای گوشی‌ بی‌سیم و پایه در ابعاد مناسبی طراحی شده‌اند و به‌اندازه‌ی کافی بزرگ هستند تا کاربران کهن‌سال نیز بتوانند به‌راحتی شماره‌گیری کنند. پس از استفاده‌ی چندین ساله از این تلفن، به‌هیچ‌وجه شاهد کم‌رنگ شدن یا پاک شدن نوشته‌های روی کلیدها نخواهید بود. گفتنی است این کلیدها از نور پس‌زمینه بهره می‌برند؛ بنابراین در مکان‌های تاریک یا شب، برای شماره‌گیری نیازی به روشن کردن چراغ نخواهد بود.  صفحه‌نمایشی که برای پایه و گوشی‌ در نظر گرفته‌شده، از نوع LCD تک‌رنگ هستند و ارقام را بزرگ و خوانا نمایش می‌دهند.

قابلیت‌ها

 

مدل KX-TGF340، از تلفن‌های خوش‌ساخت شرکت پاناسونیک است که علاوه بر زیبایی، کارایی تحسین‌برانگیزی دارد. این تلفن  برخلاف مدل KX-TGF342، دارای یک گوشی بی‌سیم و پایه است و از یک خط تلفن پشتیبانی می‌کند. شرکت پاناسونیک این تلفن را به دفترچه تلفن باقابلیت ذخیره‌ی 100 شماره مجهز کرده است. از نقاط قوت تلفن بی‌سیم KX-TGF340، پشتیبانی از Room Monitoring است؛ با فعال کردن این ویژگی، درصورتی‌که بلندی صدا از سطح معینی بیشتر شود، گوشی بی‌سیم به‌وسیله‌ی تماس با پایه، کاربر را آگاه می‌سازد. شایان‌ذکر است، در این مدل مکالمه‌ی گوشی با پایه و تماس از طریق پایه امکان‌پذیر است.

اگر همیشه تماس‌های مهم شامل کارتان می‌شود، بدون شک داشتن تلفنی باقابلیت منشی تلفنی بسیار حیاتی است؛ تلفن KX-TGF340 با مجهز شدن به این ویژگی و قابلیت کنفرانس به دستگاهی توانمند بدل شده و رقابت را برای مدل‌های هم‌رده‌ی رقیب سخت‌تر کرده است.

 

تلفن بی‌سیم KX-TGF340 کلید کاهش نویز دارد که با فعال شدن آن، وضوح صدا افزایش می‌یابد؛ در یک توضیح مختصر می‌توان گفت، اگر شخص در مکانی شلوغ و پر سروصدا باشد، صدای اطراف حذف می‌شود تا شنونده باکیفیت بهتری صدا را بشوند. این تلفن بی‌سیم پاناسونیک با دریافت استاندارد TIA-1083، طوری طراحی‌شده تا با سمعک سازگار باشد و نویزهای احتمالی را حذف کند. تلفن بی‌سیم KX-TGF340 می‌تواند شماره‌های دلخواهتان را مسدود کند تا دیگر مزاحمی آرامشتان را برهم نزند؛ ظرفیت BlockList این تلفن 250 شماره است.  این محصول روی فرکانس 1.9 گیگاهرتز فعالیت می‌کند و از مزایای آن می‌توان به نداشتن تداخل با دیگر دستگاه‌های ارتباطی بی‌سیم، اشاره کرد. برد این دستگاه در فضای بسته 50 متر و در فضای آزاد 300 متر است. 

از مهم‌ترین نقاط قوت تلفن بی‌سیم KX-TGF340، ویژگی Power Back-Up است؛ با این قابلیت به هنگام قطعی برق، گوشی بی‌سیم روی پایه قرار می‌گیرد تا به‌عنوان تامین کننده برق مصرفی پایه عمل کند و کاربر تماسی را از دست ندهد.

نتیجه‌گیری

تلفن بی‌سیم KX-TGF340 با مجهز شدن به یک گوشی بی‌سیم، برای کاربران خانگی و ادارات گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. این تلفن بی‌سیم دارای قابلیت‌های Room Monitoring، مسدود کردن شماره، کاهش نویز برای حذف صدای پس‌زمینه و افزایش وضوح صدا و ... بهره می‌برد. تلفن بی‌سیم KX-TGF340 به منشی تلفنی مجهز شده تا کاربر تماس مهمی را از دست ندهد. با این دستگاه تلفن دیگر نگرانی بابت قطعی برق نخواهید داشت، چون تنها کافی است برای تامین انرژی مصرفی پایه، گوشی بی‌سیم را روی آن قرار دهید. تلفن بی‌سیم KX-TGF340 با سمعک نیز سازگار است و با طراحی کلیدها و صفحه‌نمایش بزرگ، می‌تواند گزینه‌ی مناسب برای افرادی باشد که مشکل بینایی دارند. این دستگاه از مدل‌های تادندان‌مسلح شرکت پاناسونیک است که علاوه بر کارایی، زیبایی را نیز در دستور کار خود دارد.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


دستگاه «KX-TGF340» ساخت شرکت «Panasonic» تلفنی با قابلیت‌های فراوان و درعین‌حال دارای ظاهری مشابه نسل قبلی تلفن‌های این شرکت است. ابعاد بزرگ این تلفن، اولین چیزی است که به چشم می‌خورد و شماره‌گیر بدنه‌ی گوشی را در خود جای ‌داده است. وجود شماره‌گیر روی بدنه‌ی گوشی‌های بی‌سیم پاناسونیک، مزیتی بزرگ به شمار می‌رود که با استفاده از آن و بلندگوی دیجیتال می‌توان بدون نیاز به گوشی بی‌سیم، تماس‌ تلفنی برقرار کرد. نکته‌ی دیگر، صفحه‌نمایش بزرگی است که روی بدنه طراحی ‌شده و فونت درشت و خوانایی دارد. دو مورد اولی که به آن اشاره کردیم، در مدل‌های کمی یافت می‌شود و قابلیت ارزشمندی است. قابلیت دیگر این تلفن Black List است که در تبلیغات شرکت پاناسونیک برای این مدل در اولویت قرار دارد. وقتی شخصی با شما تماس می‌گیرد، می‌توانید حتی حین صحبت با او، دکمه‌ی «Call Block» را فشار دهید تا شماره‌ی وی به لیست 250 عددی Black List اضافه شود و در آینده از تماس او جلوگیری شود. ویژگی دیگری که در این محصول طراحی ‌شده، قابلیت استفاده هنگام قطعی برق است. شاید خیلی پیش نیاید که برق منطقه‌تان قطع شود؛ اما ممکن است روزی این قابلیت برایتان حیاتی باشد و بودن آن بسیار بهتر از نبودن آن است.


 



تصاویر بیشتر


 



تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340




 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 



















تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 - Digikala









رتبه: ۳٫۸ - ‏۳۳ مرورخرید اینترنتی تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 و قیمت انواع تلفن پاناسونیک از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های تلفن پاناسونیک با بهترین ...







تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF340 - ایده آل گستر









رتبه: ۲٫۹ - ‏۱۴ مرورنقد و بررسی گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 همراه با توضیحات و مقایسه محصول | ایده آل گستر تماس: 81010.







گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340







خرید با بهترین قیمت گوشی بیسیم پاناسونیک مدل Panasonic KX-TGF340 در فروشگاه اینترنتی دیجی کال تل.








Panasonic KX-TGF340 Wireless Phone فروشندگان و قیمت ...









رتبه: ۴٫۲ - ‏۴ رأی - ‏‎ریال ۹٬۱۹۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۱۱٬۵۰۰٬۰۰۰Panasonic KX-TGF340 Wireless Phone تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KXTGF340. از 919,000 تا 1,150,000 تومان. اشتراک گذاری; پیگیری قیمت; نمودار قیمت. 4.2. 4.







گوشی تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF340 - آی تی بازار









رتبه: ۴ - ‏۱ رأی - ‏‎ریال ۹٬۹۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۱۰٬۲۰۰٬۰۰۰ - ‏موجود در انبارگوشی تلفن بیسیم پاناسونیک Cordless Telephone Panasonic KX-TGF340 خرید ... این مدل تلفن بی سیم محصول سال 2014 بوده و دارای تکنولوژی DECT 6.0 PLUS ...







گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic Cordless ... - ...









رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورگوشی تلفن بی سیم پاناسونیک مدل Panasonic Cordless Telephone KX-TGF340 ... گوشی تلفن بی سیم گیگاست مشکی نقره ای مدل C430A Duo با گارانتی نگین ...







گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TGF340 و KX-TGF342







گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TGF340 و KX-TGF342. مجموعه: گوشی تلفن بی سیم. COM_DJCATALOG_PRODUER: پاناسونیک. بررسی. مشخصات فنی. محصولات ...








لیست قیمت گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک | ترب







مشهد کالا. Panasonic KX-TGF340 Wireless Phone | تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340. گارانتی 12 ماهه اصلی (کامتل , پویان , آسمان هشتم و ...) خرید اینترنتی.








تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 - پرگاس پاناسونیک









رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورتلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 دارای ابعاد 72*73*39 که بسیار خوش دست و مدرن است که با طراحی خوب آن احتما سر خوردن تلفن از دست شما هنگام مکالمه را کم ...







تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 | کافه تل - سانترال







۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - محصولی که در این قسمت مشاهده می‌کنید از مدل‌های همه‌فن‌حریف شرکت پاناسونیک است. تلفن بی‌سیم KX-TGF340 می‌تواند چه ازنظر ظاهری و چه ازنظر ...








تلفن بي سيم پاناسونيک مدل KX-TGF340|فروشگاه تجهیزات ...









رتبه: ۵ - ‏۵ مروربی سیم پاناسونیک ، گوشی پاناسونیک ، گوشی پاناسونیک ، تلفن بي سيم پاناسونيک مدل KX-TGF340.







تلفن بیسیم پاناسونک KX-TGF340 | فروشگاه پارس گستر ...







Pansonic KX-TGF340 | فروش تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 به صورت عمده و خرده | فروشگاه پارس گستر نمایندگی پاناسونیک و زیمنس.








تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF340 -خرید انواع تلفن ...







تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF340 -خرید اینترنتی انواع تلفن بیسیم پاناسونیک با بهترین قیمت در جدید ترین مدل های panasonic در فروشگاه اینترنتی ...








تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 - نمایندگی تلفن ...







صفحه نمایش LCD گوشی بیسیم : 1.8inch, Full Dot Monochrome, 103 x 65 pixels - گوشی بیسیم> نور پس زمینه صفحه نمایش : سفید - گوشی بیسیم> صفحه کلید.








تلفن بی سیم مدل KX-TGF340 - فروشگاه پاناسونیک، توانایی







تلفن بی سیم مدل KX-TGF340. KX-TGF340. تلفن بی سیم-منشی تلفنی-چیپ کاهنده نویز و اصوات مزاحم-قابلیت کارکرد در صورت قطعی برق تا 30 دقیقه-لیست سیاه ...








تلفن بیسیم پاناسونیک Panasonic KX-TGF340 – عصر ...







شناسه محصول: تلفن بیسیم پاناسونیک Panasonic KX-TGF340 دسته: تلفن, تلفن بی سیم برچسب: KX-TGF340, KX-TGF340 پاناسونیک, تلفن بیسیم ... تونر کارتریج KX-FAT472E 450,000 تومان 425,000 تومان; تلفن پاناسونیک مدل KX- ...








تلفن بيسيم پاناسونيک مدل KX-TGF340







مشخصات کلی: مدل. تلفن بیسیم و با سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340. سال ساخت. 2014. فرکانس. داراي تکنولوژی فرکانس DECT 6.0. امکان صحبت در هنگام نبود برق.








تلفن بیسیم : تلفن بي‌سيم پاناسونيک مدل KX-TGF340







مشخصات ابعاد پايه: 168 × 30 × 48 ميلي‌متر وزن: 140 گرم قابليت اتصال به ديوار: دارد تعداد خطوط :1 دفترچه تلفن: دارد توضيحات دفترچه تلفن: 100 شماره نمايشگر: ...








تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF340







تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF340. دارای یک گوشی تلفن بیسیم; سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال 17 دقیقه ای; دارای تکنولوژی فرکانس DECT 6.0 plus ...








تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 - فروشگاه ...







قیمت خرید گوشی تلفن بیسیم مدل KX-TGF340 یا F340 همراه مشخصات فتی در فروشگاه اینترنتی پاناسونیک ایرانیان نمایندگی رسمی و مرکز خدمات سراسر تهران و ...








مشخصات، قیمت و خرید تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX ...







تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340. Panasonic Digital Cordless Phone - KX-TGF340 · تلفن بی ... تلفن دیجیتال با سیم پاناسونیک مدل تی اس 880 ام ایکس ...








تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 | مرکز فروش انواع ...







تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 Panasonic Cordless Phone KX-TGF340. قیمت. قیمت : 0تومان. افزودن به سبد خرید. kx-tgf340. تلفن بیسیم پاناسونیک ...








قيمت فروش پاناسونیک Panasonic KX-TGF340 | میهن مارکت







تلفن بیسیم و رومیزی پاناسونیک مدل KX-TGF340B دارای امکانات: دارای منشی تلفنی با قابلیت ضبط تا ۱۷ دقیقه پیام. دارای صفحه نمایش بزرگ ۳٫۴ اینچی روی پایه ...








گوشی تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل Panasonic-KX-TGF340 ...







فروش ویژه گوشی تلفن بی‌سیم پاناسونیک KX-TGF340 ساخت مالزی به سفارش آمریکا است و مجهز به: ▫تکنولوژی DECT 6.0 Plus ▫قابلیت مسدود کردن شماره در حین ...








Panasonic KX-TGF340 Wireless Telephone - Meghdadit.com







تلفن بی سیم پاناسونیک مدل تی جی اف ۳۴۰. ... Panasonic KX-TGF340 Wireless Telephone. تلفن بی سیم پاناسونیک مدل تی جی اف ۳۴۰. امتیاز محصول: KX-TGF340 ...








Panasonic KX-TGF340 Wireless Phone - مشهد کالا







تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340. Panasonic KX-TGF340 Wireless Phone. اولین کسی باشید که در مورد این محصول نظر می دهید. قابلیت دسترسی: ناموجود.








مشخصات، قیمت و خرید تلفن بي‌سيم پاناسونيک مدل KX ...







لیست قیمت تلفن بي‌سيم پاناسونيک مدل KX-TGF340 با بهترین قیمت در موتور جستجوی فانوس 724 خرید اینترنتی تلفن بي‌سيم پاناسونيک مدل KX-TGF340.








تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 – فروشگاه ...







تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 – فروشگاه اینترنتی برنزی.








گوشی بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 - istgah.com - بی سیم






تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 : . - مدل سال 2014 - دارای تکنولوژی فرکانس DECT 6.0 Plus - سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال 17 دقیقه ای - ا...








مشخصات ، قیمت و خرید تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX ...







جدیدترین مدل های تلفن با بهترین قیمت , خرید اینترنتی تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX TGF340 ,








قیمت تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340







مشخصات فیزیکی. قابلیت نصب بر دیوار. مشخصات فنی. تعداد خط ورودی, یک عدد. لیست مخاطبین. توضیحات لیست مخاطبین, ذخیره 100 شماره در حافظه. نمایشگر.








تلفن بیسیم پاناسونیک مدل Panasonic-KX-TGF340 ساخت ...







فروش ویژه ساخت مالزی به سفارش آمریکا مزایا KX-TGF340: امکان صحبت در هنگام نبود برق قابلیت افزایش تا 6 گوشی.








قیمت و خرید تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 | چرچی ...







مشخصات فنی و خرید تلفن بي‌سيم پاناسونيک مدل KX-TGF340 در فروشگاه اینترنتی چرچی نت، خرید آنلاینPanasonic KX-TGF340 Wireless Phone.








تلفن بی سیم پاناسونک مدل KX-TGF340 - نمایندگی ...







توضیحات. بررسی تخصصی. این محصول جزء مدرن ترین تلفن های بی سیم شرکت پاناسونیک از کشور مالزی است که قابلیت های بسیاری دارد و می تواند برای مصارف ...








(قیمت خرید) تلفن بیسیم پاناسونیک Panasonic KX ...









رتبه: ۵ - ‏۵۲ رأیخرید تلفن بیسیم پاناسونیک Panasonic KX-TGF340 (با تخفیف ویژه و ... تلفن مدل KX-TGF340 این قابلیت را دارد که شما ۲۵۰ شماره را در لیست کال بلاک قرار دهید.







گوشی تلفن بیسیـم پاناسونیک مـدل KX-TGF340 » ارتباط ...







تلفن بیسیـم پاناسونیک مـدل KX-TGF340 !--if gte mso 9 Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4.








تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 - تعمیرات تلفن ...







تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340. دارای talking caller ID. مجهز به پیغام گیر. فرکانس dect6.0 plus. سفارش امریکا. شناسه محصول: KX-TGC420-1 دسته: تلفن ...








تلفن بی سیم PANASONIC مدل KX-TGF340 -







دسته: تلفن برچسب: DFSKALA, PANASONIC, پاناسونیک, تجهیزات اداری, تجهیزات بانکی, تجهیزات صحافی, تجهیزات فروشگاهی, تلفن, تلفن پاناسونیک, دی اف اس ...








تلفن بیسیم پاناسونیک Panasonic KX-TGF340 | عصر ...







عصر ارتباطات | تلفن بیسیم پاناسونیک Panasonic KX-TGF340 قیمت ومشخصات بیسیم ... KX-TGF340 دسته: تلفن بی سیم, تلفنهای بیسیم برچسب: KX-TGF340, KX-TGF340 پاناسونیک, ... تلفن بیسیم پاناسونیک مدل Panasonic KX-PRX120 ...








ساختینه|تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340







دارای سیستم کالر آی‌دی گویا; دارای منشی دیجیتال ۱۵ دقیقه‌ای; قابلیت افزایش گوشی تا ۶ عدد; قابلیت ذخیره ۱۰۰ نام و شماره در حافظه; دارای سیستم کاهش نویز; امکان ...








تلفن بیسیم پاناسونیک Panasonic KX-TGF340 | فروشگاه ...






فروشگاه عصر ارتباطات | تلفن بیسیم پاناسونیک Panasonic KX-TGF340 قیمت ومشخصات بیسیم F340 با پایه شمارگیر جدیترین نوع بیسیم.








قیمت خرید و فروش دستگاه تلفن بی سیم/بیسیم پاناسونيك ...







دستگاه تلفن بی سیم/بیسیم پاناسونيك-Panasonic KX-TGF340. قیمت برند: ... تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF340 ... تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340.








تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF340 - فروشگاه ...







به علت نوسانات بازار فروش افلاین می باشد. لطفا قبل از خرید تماس حاصل فرمایید.
وارد نشده: مدل ‏| باید شامل این عبارت باشد: مدل








تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF340 | فروشگاه آیلند ارتباط







تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF340. ۹۶۵,۰۰۰ تومان ... توضیحات دفترچه تلفن, 100items. قابلیت ضبط ... مرکز تلفن پاناسونیک مدل KX-TDE600. ​۱۷,۵۰۰,۰۰۰ ...








تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 - کهکشان رایانه







Panasonic KX-TGF340 Wireless Phone.








. . تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF340... - بازرگانی ...






تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 ✓مدل سال 2014 ✓داراي تکنولوژی فرکانس DECT 6.0 Plus ✓سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال 17 دقیقه ای ✓امکان صحبت ...








تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF340 - ایده آل گستر







تلفن بی سیم مدلKX-TGF340 محصول کم نظیر شرکت پاناسونیک می باشد که از طراحی ظریف ودرعین حال ماهر برخورداراست.سهولت استفاده از این مدل تلفن بی سیم سبب ...








تلفن بي‌سيم پاناسونيک مدل KX-TGF340 - فروشگاه ...







خرید اینترنتی تلفن بي‌سيم پاناسونيک مدل KX-TGF340 و قیمت انواع تلفن بیسیم از فروشگاه آنلاین ملاقه بهمراه جدیدترین مدل‌های محصولات با بهترین قیمت همراه نقد ...








تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF340









رتبه: ۵ - ‏۸۱۰ مرورنقد و بررسی گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 همراه با توضیحات و مقایسه محصول | ایده آل گستر تماس: 81010.







تلفن بیسیم پاناسونک KX-TGF340 | فروشگاه پارس گستر ...






Pansonic KX-TGF340 | فروش تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 به صورت عمده و خرده | فروشگاه پارس گستر نمایندگی پاناسونیک و زیمنس.








تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 | بازار سلامت ...







بررسی مشخصات , به روزترین قیمت از برترین فروشگاه های کشور و خرید آنلاین تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340.








قیمت گوشی تلفن بی‌ سیم پاناسونیک KX-TGF340






لیست قیمت گوشی تلفن بی‌ سیم پاناسونیک KX-TGF340 در بازار آی تی خرید فروش اینترنتی ... این مدل گوشی تلفن را تا چندین نفر می توانند استفاده کنند.








تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF340 - مارال کیش







تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF340 یکی از مدرنترین تلفن های بیسیم ساخت ... تلفن مدل KX-TGF340 این قابلیت را دارد که شما ۲۵۰ شماره را در لیست کال بلاک ...











تصاویر بیشتر برای تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340گزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











معرفی بهترین مدل های تلفن بیسیم | آفتاب







۱۱ آبان ۱۳۹۸ - تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF340. این تلفن بیسیم تک ... اگر ظاهر تلفن برایتان اهمیت دارد این مدل را مورد بررسی قرار دهید. طراحی خاص تلفن ...








تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 - فروشگاه افرامارت






۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - تلفن بی سیم پاناسونیک
مدل KX-TGF380 تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF380. ناموجود. تلفن باسیم تکنیکال
مدل TEC-1074 تلفن ...








تلفن بیسیم پاناسونیک Panasonic KX-TGF340 - فروش ...







تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF340 یکی از مدرنترین تلفن های بیسیم ساخت ... تلفن مدل KX-TGF340 این قابلیت را دارد که شما ۲۵۰ شماره را در لیست کال بلاک ...








تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF340







مرکز خرید اینترنتی و نمایندگی رسمی فروش گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک مدل.








خرید تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF340 (بهترین قیمت)









رتبه: ۵ - ‏۵۲ رأیفروش تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF340 با تخفیف ویژه | بهترین قیمت, خرید ... تلفن مدل KX-TGF340 این قابلیت را دارد که شما ۲۵۰ شماره را در لیست کال بلاک ...







تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 Panasonic KX ...







تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 Panasonic KX-TGF340 Wireless Phone نام فروشنده: تابش براي دريافت اطلاعات بيشتر از اين کالا به بخش توضیحات ...








تلفن پاناسونیک بدون گارانتی -KX-TGF340 - گروه ...







تلفن پاناسونیک با گارانتی -KX-TG3821 BX ... وجود شماره‌گیر روی بدنه‌ی گوشی‌های بی‌سیم پاناسونیک، مزیتی بزرگ به شمار می‌رود که با استفاده از آن و بلندگوی ...








تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 – سانترال ایران







۹ آبان ۱۳۹۶ - تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 ایده آل گستر انتخابی ایده آل . با کارشناسان ما در تماس باشید تلفن : 02181010.ایده آل گستر نمایندگی ...








تلفن بي سيم پاناسونيك مدلKX-TGF340 - عصر دیجیتال







صفحه نمایش LCD گوشی بیسیم : 1.8inch, Full Dot Monochrome, 103 x 65 pixels; گوشی بیسیم> نور پس زمینه صفحه نمایش : سفید; گوشی بیسیم> صفحه کلید ...








تلفن بی سیم KX-TGF340, پاناسونیک







تلفن بی سیم KX-TGF340 نشان دهنده تماس گیرنده Caller Id تا 50 شماره دارای ... تعداد بازدید: 578; پاناسونیک; مدل کالا: تلفن بی سیم KX-TGF340; موجودی: در انبار.








تلفن بي‌سيم پاناسونيک مدل KX-TGF340 - حامی استور







دستگاه «KX-TGF340» ساخت شرکت «Panasonic» تلفنی با قابلیت‌های فراوان و درعین‌حال دارای ظاهری مشابه نسل قبلی تلفن‌های این شرکت است. ابعاد بزرگ این ...








تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 - فروشگاه ...







تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 خرید نلفن بی سیم از فروشگاه اینترنتی خریدکن حالت Smartاستفاده به هنگام قطع برقکاهش صدای محیط.








دسته: بیسیم. برچسب: KX-TGF340, بيسيم پاناسونيک ...







برچسب: KX-TGF340, بيسيم پاناسونيک, پاناسونیک, تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF340, تلفن پاناسونيک, سانترال پاناسونيک, نمايندگي بيسيم ...








تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 - فروش 247







تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340. Panasonic KX-TGF340 Wireless Phone. تاکنون کسی به این کالا امتیاز نداده است. ذخیره کالا. مقایسه کالا.








قیمت تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 - اسک







قیمت، خرید و فروش اینترنتی، مشخصات، نقد و بررسی تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF340.








فروش ویژه تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 بهترین ...







۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - تلفن بی‌سیم KX-TGF340 عناصر طراحی دیگر گوشی‌های تلفن پاناسونیک را به ارث برده است. ازنظر طراحی، پایه و تلفن در این مدل به دو قسمت ...








تلفن بي‌سيم پاناسونيک مدل KX-TGF340 - فروشگاه ...







تلفن بي‌سيم پاناسونيک مدل KX-TGF340. گزینه های مرتبط با کالا : رنگ : افزودن به لیست کالاهای مورد علاقه مقایسه. این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید !








گوشی تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل Kx-Tgf340 قیمت تلفن ...







خرید گوشی تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل Kx-Tgf340 بهترین قیمت انواع تلفن قیمت گوشی تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل Kx-Tgf340 فروشگاه اینترنتی شاپ روز مشهد ...








لیست قیمت تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX ...






جدول کامل مشخصات و امکانات تلفن بی سیم Panasonic KX-TGF340;به همراه عکس ... Panasonic KX TGF340 Wireless Phoneتلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX TGF340.








گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TGF340 - پاناسونیک کالا







۲۰ تیر ۱۳۹۶ - گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TGF340 ایده آل گستر انتخابی ایده آل . با کارشناسان ما در تماس باشید تلفن : 02181010.ایده آل گستر نمایندگی مجاز ...








تلفن بیسیم مدل : KX-TGE210 - فروشگاه تلفن اسکویی







تلفن هاي بي سيم پاناسونيک. ... تلفن های معمولی پاناسونیک در دو نوع تلفن های رومیزی و تلفن های بیسیم تولید و عرضه میگردند . ... تلفن بیسیم مدل :KX-TGF340.








تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF340 - نمایندگی ...







تلفن بی سیم مدلKX-TGF340 محصول کم نظیر شرکت پاناسونیک می باشد که از طراحی ظریف ودرعین حال ماهر برخورداراست.سهولت استفاده از این مدل تلفن بی سیم سبب ...








تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 - آی کاسب - ikaseb.com






نمایش فروشنگان محصول تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 ، بررسی قیمت ها و نمایش مشخصات کامل محصول Panasonic KX-TGF340 Wireless Phone.








Panasonic KX-TGF340 Wireless Phone - تلفن بی‌سیم ...







تلفن بي‌سيم پاناسونيک مدل KX-TGF340 Panasonic KX-TGF340 Wireless Phone خرید از دیجی کالا 1,048,000 تومان گارانتی ۱۲ ماهه پویان مشکی تحویل رایگان ...








بایگانی‌های تلفن بی سیم - صفحه 3 از 4 - دلتا تلفن







تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 · مشاهده سریع ... تلفن بی‌سیم KX-TGF340 به منشی تلفنی مجهز شده تا کاربر تماس مهمی را از دست ندهد.با این دستگاه تلفن ...








تلفن بی سیم - صفحه 2 از 2 - فروشگاه اینترنتی نگارفیلم







طراحی جهانی، تکنولوژی منحصر به فرد، سازگاری با محیط زیست از جمله قابلیت های گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک می باشد.








بهترین قیمت تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 ...






قیمت مناسب تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 Panasonic KX-TGF340 Wireless Phone و خرید از بهترین فروشگاه اینترنتی ایران.








مزایا و معایب تلفن بیسیم KX-TGF340 - ایده آل گستر ...







۴ مهر ۱۳۹۷ - معرفی تلفن بیسیم KX-TGF340. در این مطلب قصد داریم یکی از پر فروش ترین گوشی های تلفن بیسیم برند پاناسونیک را معرفی کنیم که علاوه ...








KX-TG7851 تلفن بی سیم پاناسونیک مدل - MSBKALA






KX-TG7851 تلفن بی سیم پاناسونیک مدل. تماس بگیرید. مشخصات فیزیکی. ابعاد پایه. 43 × 106 × 105 میلی‌متر. ابعاد گوشی. 160 × 30 × 46 میلی‌متر. وزن.








خرید تلفن بی سیم با قیمت مناسب | کیومیتا







مقایسه. تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1611. ۴۰۵,۰۰۰ تومان. مقایسه. تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821. ۶۰۰,۰۰۰ تومان. مقایسه. تلفن بی سیم پاناسونیک ...








تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF۳۴۰ - آنتیک کالا







۵ مهر ۱۳۹۸ - تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 ... تلفن بی‌سیم KX-TGF۳۴۰ می‌تواند چه ازنظر ظاهری و چه ازنظر عملکرد، رقیبانش را زیر سایه‌اش فروببرد.








تلفن بیسیم دیجیتال | تلفن - خرید جدیدترین گوشی تلفن ...







فروش بهترین مارک و جدیدترین مدل گوشی تلفن ثابت با قیمت مناسب و تخفیف ویژه در جشنواره ها. انواع تلفن خانگی، اداری، رومیزی و بی سیم پاناسونیک و سایر ...








فروش تلفن بی سیم برند پاناسونیک مدل Panasonic ...






فروش تلفن بی سیم برند پاناسونیک مدل Panasonic Cordless Telephone KX-TGF340. Categories: ... شمار گوشی گوشی تلفن گوشی تلفن بی سیم. یک گوشی ...








قیمت عالی Panasonic KX-TGF340 تلفن بی سیم ...







قیمت فروش بهترین و با کیفیت ترین Panasonic KX-TGF340 تلفن بی سیم پاناسونیک با قیمت عالی و گارنتی تعویض و مهلت تست و ضمانت کیفیت کالا خرید ...








تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF340 | وب کالا - ابر بلاگ







۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - محصولی که در این قسمت مشاهده می‌کنید از مدل‌های همه‌فن‌حریف شرکت پاناسونیک است. تلفن بی‌سیم KX-TGF340 می‌تواند چه ازنظر ظاهری و چه ازنظر ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو