loading...
زرد
هادی بازدید : 20 شنبه 19 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB 


قیمت : 3880000 تومان


برند : Brother


خرید پستی پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB 


قیمت پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB


 


نقد و بررسی تخصصی

شرکت برادر در سال‌های اخیر باعرضه‌ی محصولات  متنوع در حوزه‌ی پرینترها به محبوبیت انکار نشدنی دست‌یافته است. این شرکت درصدد بوده تا با تجهیز محصولاتش به فناوری‌های کاربردی، رقابت را برای شرکت‌هایی نظیر بیکسولون سخت‌تر کند و می‌توان به‌صراحت گفت، موفق ظاهرشده است. محصولی که در این قسمت قصد معرفی داریم، QL-820NWB نام دارد و شاید ابعاد کوچکی داشته باشد اما حرف‌های زیادی برای گفت دارد. این پرینتر لیبل‌زن می‌تواند در دورنگ قرمز و مشکی برچسب چاپ کند. این دستگاه با متکی بر قطعات باکیفیت، سرعت و کیفیت چاپ مطلوبی را ارائه می‌کند. پرینتر QL-820NWB با بهره‌مندی از اتصالات بی‌سیم و شبکه جزو محصولات کاربرپسند محسوب می‌شود. در ادامه‌ی این معرفی با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت

پرینتر QL-820NWB از مدل‌های محبوب و خوش‌ساخت شرکت برادر محسوب می‌شود که با ترکیب رنگ سفید و مشکی ظاهری مدرن به خود گرفته است. این پرینتر لیبل‌زن با ابعاد 125 × 145 × 234 میلی‌متری می‌تواند به‌راحتی در کنار میز کارتان قرارگرفته و به‌عنوان یک همکار بی‌سروصدا، لیبل‌ها را چاپ کند. شرکت برادر با بکار گیری قطعات باکیفیت، طول عمر دستگاه را تضمین کرده است.

ترکیب کلیدها با نمایشگر باعث شده‌اند QL-820NWB یک پرینتر لیبل‌زن مستقل باشد و برای چاپ نیازی به وصل کردن آن به کامپیوتر و اعمال تنظیمات از آن طریق، نباشد.

مدل QL-820NWB جزو لیبل‌زن‌هایی است که به لطف طراحی کاربرپسند، تعویض رول برچسب در آن به‌آسانی و در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.

این محصول به یک نمایشگر مجهز شده که وظیفه‌ی نمایش اعلان‌ها را بر عهده دارد. در قسمت پایین این نمایشگر کلیدهای مربوط به روشن و خاموش، کاتر، منو، کلیدهای جهتی و تأیید دیده می‌شوند.

قابلیت‌ها

پرینترهای لیبل‌زن امروزه به‌طور گسترده‌تری به‌منظور نظم دهی در حوزه‌های مختلف بکار گرفته می‌شوند. پرینتر QL-820NWB برای محیط‌هایی با حجم کاری متوسط معرفی‌شده است.

این پرینتر لیبل‌زن با حداکثر سرعت چاپ 176 میلی‌متر در ثانیه ازجمله پرینترهای پرسرعت حوزه‌ی خود شناخته می‌شود. به‌عبارت‌دیگر، این پرینتر می‌تواند در هر دقیقه 110 لیبل چاپ کند. این سرعت چاپ با رزولوشن استاندارد 300 × 300 dpi و 600 × 300 dpi در حالت High Resolution همراه است؛ محتوا باکیفیت بالایی چاپ می‌شوند به‌طوری‌که حتی در فونت‌های کوچک نیز شاهد افت کیفیت نخواهید بود.

این دستگاه از فناوری چاپ Direct Thermal باقابلیت چاپ دورنگ مشکی و قرمز بهره می‌برد.

چاپ دو رنگ در فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و ... بسیار کاربردی‌تر است؛ به‌عنوان‌مثال در رستوران‌ها می‌توان بارنگ قرمز، غذاهایی که شاید مشتری به آن آلرژی داشته باشند را مشخص کنید یا در فروشگاه‌ها، از رنگ مشکی برای توضیحات و از رنگ قرمز برای قیمت یا بارکد استفاده کنید؛ به خاطر داشته باشید که استفاده از رنگ قرمز در رول DK-22251 امکان‌پذیر است.

این محصول حداکثر عرض چاپ 58 میلی‌متری و حداکثر طول چاپ 1 متری دارد. پرینتر QL-820NWB برادر دارای حافظه‌ای است که می‌تواند تمپلیت لیبل‌های طراحی‌شده در نرم‌افزار P-Touch را در خود ذخیره کند؛ با این ویژگی دیگر نیازی به طراحی و چاپ لیبل از طریق کامپیوتر نیست و کاربر می‌تواند تمپلیت را از لیبل‌زن QL-820NWB انتخاب و چاپ کند؛ به دلیل همین ویژگی، این پرینتر لیبل‌زن یک دستگاه مستقل محسوب می‌شود.

مواد مصرفی این محصول، لیبل‌های Die-Cut و Continuous از نوارهای DK هستند.

در پرینتر QL-820NWB می‌توانید از برچسب‌هایی که عرضی بین 12 تا 62 میلی‌متر دارند، استفاده کنید؛ پشتیبانی از این عرض رول انعطاف‌پذیری دستگاه را افزایش داده است.

فونت‌های پرینتر شامل بیتمپ: San, Brussels, Helsinki, Bold Gothic Letter, Diego Brougham می‌شود و چاپ با سایز فونت  24، 32، 49  dots امکان‌پذیر است.

 

به‌منظور پیشبرد سریع امورات، شرکت برادر این دستگاه را به کاتر خودکار مجهز کرده است.

با این کاتر دیگر نیازی به جدا کردن دستی برچسب‌ها نیست؛ جدا کردن دستی برچسب‌ها باعث اتلاف زمان می‌شود و از سویی امکان آسیب دیدن لیبل‌های چاپ‌شده وجود دارد.

نرم‌افزار P-Touch Editor از چاپ بارکدهای EAN8, EAN13, E-UPC, A-UPC), 7-NW(CODABAR), 5/2-I(ITF), 128-GS1(EAN128/UCC, CODE128, CODE39 RSS14, Standard RSS14(RSS, POSTNET, Barcode Laser), AddOn5 EAN13(5-ISBN), AddOn2 EAN13(2-ISBN ,(Stacked Expanded RSS, Expanded RSS, Limited RSS, Omni Stacked RSS14, Stacked RSS14, Truncated ,(Rectangular ECC, Square ECC(Matrix Data), Micro, Model2, Model1(code QR), Micro, Truncate, Standard(PDF417 (Model5, Model4, Model3, Model2(MaxiCode PDF417)QR micro, 2 model, 1 model (Code QR / MSI / EXTENSION EAN/UPC / POSTNET / CODE93 / symbols RSS Aztec / MaxiCode) / Rectangular ECC200, Square ECC200(Matrix Data) / MicroPDF417, Truncate, Standard و نرم افزار داخلی پرینتر از بارکدهای ,(5/2-I(ITF), 128-GS1(128-EAN/UCC, CODE128, CODE39 ,EAN8), JAN13(EAN13, E-UPC, A-UPC), 7-NW(CODABAR GS1,Omnidirectional DataBar GS1)(RSS(DataBar GS1 DataBar GS1,Stacked DataBar GS1,Truncated DataBar GS1,Limited DataBar GS1,Omnidirectional Stacked ,(Stacked Expanded DataBar GS1,Expanded DataBar Model, 1 Model(Code QR), Micro, Truncate, Standard(PDF417 ,(Rectangular ECC200, Square ECC200 (Matrix Data), Micro, 2 EXTENTION E-UPC, POSTNET, CODE93, M پشتیبانی می‌کند.  

پرینتر QL-820NWB از چاپ بارکد پشتیبانی می‌کند.

نرم‌افزار

شرکت برادر برای پرینترهای لیبل‌زن خود نرم‌افزار P-Touch Editor را معرفی کرده است. کاربران می‌توانند با این نرم‌افزار برچسب‌های خلاقه‌ای را طراحی و برای چاپ به پرینتر ارسال کنند. این نرم‌افزار در سیستم‌های ویندوزی و مک پشتیبانی می‌شود.

برای چاپ لیبل‌های دو رنگ (قرمز و مشکی) باید از طریق نرم‌افزار اقدام کنید. اتصال این نرم‌افزار به فایل‌های .csv یا اکسل برای چاپ سریع تعداد زیادی برچسب در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان‌پذیر است.

در نرم‌افزار P-Touch Editor می‌توانید فریم، تصاویر، لوگو را به برچسب اضافه کنید.

اگر بارکدی را نرم‌افزار داخلی پرینتر لیبل‌زن QL-820NWB پشتیبانی و چاپ نمی‌کند، می‌توانید از طریق نرم‌افزار اقدام کنید.

 این پرینتر از اپلیکیشن iOS و اندرویدی iPrint & Label  پشتیبانی می‌کند؛ برای چاپ برچسب از این اپلیکیشن، پس از انتخاب تمپلیت از پیش طراحی‌شده تنها کافی است از طریق وای-فای یا بلوتوث به پرینتر وصل شده و لیبل را برای چاپ ارسال کنید.

اتصالات

یکی دیگر از نقاط قوت پرینتر لیبل‌زن QL-820NWB اتصالات آن است. این پرینتر در کنار USB 2.0 Full Speed، از USB Host (HID class)، شبکه، بلوتوث 2.1+EDR و وای-فای برخوردار است.

با این قابلیت دیگر نیازی نیست که برچسب‌ها را از کامپیوتر متصل به پرینتر لیبل‌زن به چاپ برسانید. شایان‌ذکر است که لیبل‌زن QL-820NWB با تمامی مدل‌های PC و مک سازگار است. اگر در محیط کاری‌تان اتصال شبکه دارید، می‌توانید این دستگاه را با ارتباط کابلی نیز به اشتراک بگذارید.

اتصال بی‌سیم چاپ مستقیم از گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و دیگر دستگاه‌های مجهز به این اتصال را فراهم کرده است.

نتیجه‌گیری

لیبل‌زن QL-820NWB از سری محصولات همه‌فن‌حریف شرکت برادر محسوب می‌شود که برای محیط‌هایی با حجم کاری متوسط معرفی‌شده است. اگر به لیبل‌زنی نیاز دارید که بسیار انعطاف‌پذیر باشد و بتوانید از هر سیستم کامپیوتری از طریق نرم‌افزار لیبل‌های جذابی را طراحی و چاپ کنید یا در صورت لزوم بدون نیاز به کامپیوتر و به‌طور مستقل، لیبل‌ها را از پرینتر چاپ کنید، مدل QL-820NWB مناسب شما است. این پرینتر لیبل‌زن شرکت برادر از اتصالات متنوعی بهره می‌برد. با درگاه شبکه اشتراک‌گذاری آن بین کاربران امکان‌پذیر شده است؛ بااتصال بی‌سیم (وای-فای و بلوتوث) می‌توانید با نصب اپلیکیشن مربوطه در گوشی موبایل و تبلت های iOS و اندرویدی ، لیبل‌ها را طراحی و برای چاپ به پرینتر ارسال کنید. این پرینتر از فناوری چاپ Direct Thermal برخوردار است و می‌تواند در دو رنگ مشکی و قرمز چاپ کند. پرینتر لیبل‌زن QL-820NWB ازنظر سرعت و کیفیت چاپ نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ در حالت کلی می‌توان گفت این دستگاه فاقد هرگونه نقطه‌ضعف است و درعین‌حال باقیمت معقولی عرضه می‌شود.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


لیبل‌زن «QL-820NWB» یکی از جدیدترین و بهترین پرینترهای شرکت «برادر» (Brother) است که از طراحی نوینی بهره می‌برد. مهم نیست که آیا برای اولین بار از دستگاه لیبل‌زن استفاده می‌کنید یا قصد ارتقاء لیبل‌زن خود را دارید، درهرصورت « QL-820NWB» یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مصارف چاپ لیبل و جایگزینی ایدئال برای مدل‌های قبلی است. این دستگاه بدنه‌ای خوش‌ساخت دارد که استحکام بلندمدت آن را تضمین کرده است. چاپ لیبل با وضوح 300 dpi و با سرعت 176 میلی‌متر در ثانیه انجام می‌شود. طول لیبل‌زن QL-820NWB در حدود 23 سانتی‌متر است و وزنی برابر با 1.16 کیلوگرم دارد. درگاه USB، اترنت، بلوتوث و وای-فای تشکیل‌دهنده‌ی مجموعه اتصالات این محصول هستند. این دستگاه به کاتر خودکار مجهز شده است تا برچسب‌های شما را با دقتی بالا برش داده و از پاره‌شدن آن به دلیل برش دستی جلوگیری کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت پرینت در دورنگ و داشتن حافظه 6 مگابیتی اشاره کرد.


 



تصاویر بیشتر


 



پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB
پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 



















مشخصات، قیمت و خرید پرینتر لیبل زن برادر مدل QL ...









رتبه: ۴ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB و قیمت انواع پرینتر لیبل زن و پرینتر حرارتی برادر از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های ...







پرینتر لیبل زن Brother مدل QL-820NWB - فروشگاه پارس نو







پرینتر لیبل زن Brother مدل QL-820NWB از محصولات پرفروش شرکت برادر است که دارای بدنه ای مقاوم و قطعات داخلی با کیفیت است، شرکت برادر تمامی تلاش خود را ...








لیست قیمت پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB | ترب







خرید پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB ، خرید Brother QL-820NWB Label Printer ، لیست قیمت پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB ، لیست قیمت Brother ...








Brother QL-820NWB Label Printer پرینتر لیبل زن برادر ...







3,880,000 تومان. پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB Brother QL-820NWB Label Printer گارانتی ۳۶ ماهه نیک آسا · دیجی کالا · 2.6 تهران-تهران · خرید اینترنتی.








لیبل زن برادر brother QL-820NWB Labelling Machine








موجود در انبار
لیبل زن برادر brother QL-820NWB Labelling Machine. ... QL-700 یک لیبل پرینتر حرفه ای است که با اتصال به کامپیوتر، توانایی چاپ انواع ... به کمک این نرم افزار می توان چندین مدل بارکد مانند بارکد های UPC، postal، EAN-13، ISBN، QR و .







مشخصات - قیمت و خرید پرینتر لیبل زن QL-820NWB برادر







پرینتر لیبل زن QL-820NWB از پرفروش ترین محصولات شرکت برادر می باشد چاپگر لیبل دارای قابلیت پورت اتصال WiFi,USB ... برند brother; مدل : 820NWB.








brother QL-820NWB Labeller Printer - Meghdadit.com







brother QL-820NWB Labeller Printer. پرینتر لیبل زن برادر مدل کیو ال ۸۲۰ ان دبلیو بی. امتیاز محصول: QL-820NWB Labeller Printer ...








لیبل پرینتر QL-820NWB | آریا پیشرو







دستگاه لیبل زن حرارتی مدل BROTHER QL-820NWB دستگاه برچسب زن حرارتی واز مدل های معروف بهQL است. این نوع دستگاه ها با مدل هایی که با حرفPT شروع می شوند ...








لیبل پرینتر برادر مدل QL-820NWB - تجهیزات فروشگاهی ...







۲۶ تیر ۱۳۹۸ - دستگاه لیبل پرینتر برادر Brother QL-820NWB دارای صفحه نمایش LCD و اتصالات USB، اترنت، بلوتوث، وای فای و امکان چاپ عمودی و کاتر برش ...








پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWBBrother QL-820NWB ...







قیمت بروز خرید پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB - | مشخصات فنی ، قیمت و خرید پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB لیست قیمت.








لیبل پرینتر حرارتی مدل BROTHER QL-820NWB - آپارات







دستگاه لیبل زن حرارتی مدل BROTHER QL-820NWB دستگاه برچسب زن حرارتی واز مدل های معروف بهQL است. این نوع دستگاه ها با مدل هایی که با حرفPT شروع می شوند ...








لیبل زن برادر QL-820NWB - آپارات









▶ 0:30

۱۲ اسفند ۱۳۹۶
معرفى لیبل پرینتر برادر QL-820 داراى امكانات بسیارتوضیحات كامل را درباره این محصول ... لیبل پرینتر حرارتی مدل BROTHER QL-820NWB.








پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB – فروشگاه ...







دسته: پرینتر لیبل زن, تجهیزات فروشگاهی و بانکی, لوازم فروشگاهی برچسب: Brother QL-820NWB Label Printer, پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB،فروش ...








پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-810W - فروشگاه اینترنتی ...







پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-810W / قابليت اتصال از طريق وايرلس/سرعت بالا‌ياين دستگاه با توانايي چاپ 110 ليبل استاندارد در هر دقيقه و كيفيت عالي چاپ.
وارد نشده: 820NWB








پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB | | اینمال







لیبل‌زن «QL-820NWB» یکی از جدیدترین و بهترین پرینترهای شرکت «برادر» (Brother) است که از طراحی نوینی بهره می‌برد. مهم نیست که آیا برای اولین بار از ...








مشخصات، قیمت و خرید پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-700 ...







پرینتر لیبل‌زن مدل «QL-700»محصولی از شرکت «برادر» (Brother) ابزاری بسیار مفید و کاربردی در نظم‌دهی اجناس و کالاهاست و می‌تواند در مصارف مختلفی مانند ...
وارد نشده: 820NWB








برادر | پرینتر لیبل زن و لوازم جانبی | مرکز خرید و فروش ...







+۳انتخاب دیگر. مشاهده جزییات محصول · پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB. پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB. ۳,۸۸۰,۰۰۰ تومان. فروشگاه خلیج فارس.








مشخصات فنی و قیمت پرینتر لیبل زن برادر QL-820NWB







پرینتر لیبل‌زن برادر QL-820NWB یکی از بهترین مدلهای پرینتر حرارتی موجود در بازار است که هم بدنه مستحکم و زیبایی دارد هم عمل چاپ را با کیفیت خوب و ممتازی ...








چاپگر لیبل زن برادر مدل Ql-820Nwb قیمت پرینتر لیبل زن ...







خرید چاپگر لیبل زن برادر مدل Ql-820Nwb بهترین قیمت انواع پرینتر لیبل زن و لوازم جانبی قیمت چاپگر لیبل زن برادر مدل Ql-820Nwb فروشگاه اینترنتی شاپ ...











تصاویر بیشتر برای پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWBگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











Ptouch – Telegram







معرفی لیبل پرینتر برادر مدل pt-e550w به همراه کاربردهای آن ... لیبل زن QL-720nw با قابلیت اتصال بی سیم و چاپ از موبایل ... لیبل زن برادر QL-820NWB.








لیبل پرینتر حرارتی مدل BROTHER QL-820NWB دیدئو dideo







دستگاه لیبل زن حرارتی مدل BROTHER QL-820NWB دستگاه برچسب زن حرارتی واز مدل های معروف بهQL است. این نوع دستگاه ها با مدل هایی که با حرفPT شروع می شوند ...








مشخصات ، قیمت و خرید برچسب پرینتر لیبل زن برادر مدل ...









رتبه: ۱ - ‏۵ مرورجدیدترین مدل های لوازم جانبی ماشین های اداری با بهترین قیمت , خرید اینترنتی برچسب پرینتر لیبل زن برادر مدل DK 22225 ,







قیمت و خرید برچسب پرینتر لیبل زن Brother مدل DK-44205 ...







خرید برچسب پرینتر لیبل زن برادر مدل DK-44205 قیمت برچسب پرینتر لیبل ... و برای استفاده بعنوان مواد مصرفی پرینترهای لیبل زن سری (QL) برادر شناخته می ...








QL 820NWB Labeller Printer | تاپ رایان | فروشگاه تاپ رایان







پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB. brother QL 820NWB Labeller Printer ... دسته: ماشین های اداری پرینتر حرارتی. پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB.








قیمت خرید پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB | کالایاب







بهترین قیمت پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB,خرید اینترنتی پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB,جدیدترین و آخرین مدل های پرینتر لیبل زن برادر مدل ...








مشخصات و قیمت روز خرید و فروش پرینتر لیبل زن برادر مدل ...







کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید پرینتر لیبل زن برادر مدل QL-820NWB - Brother QL-820NWB Label Printer ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده ...








مشخصات، قیمت و خرید برچسب پرینتر لیبل زن برادر مدل DK ...






معرفی اجمالی محصول برچسب پرینتر لیبل زن برادر مدل DK-22225 ... شرکت برادر این کاست برچسب را برای سری پرینترهای لیبل‌زن QL ازجمله QL-810W، ... برای لیبل زن های برادر QL-810W, QL-820NWB, QL-800,QL-580N, QL-1050, QL1050N, ...








برادر | فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا - Digikala







پرینتر لیبل زن برادر مدل PT-E110VP. پرینتر لیبل زن برادر مدل PT-E110VP. ۹۳۲,۰۰۰ تومان. فروشگاه خلیج فارس. گارانتی سلامت و اصلات کالا. +۳انتخاب دیگر.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو